TRHP only.
波特神教左护法。专注Dark!Harry一百年。

Killer - The Hoosiers

Enchanted配乐【。

觉得超适合哈利有没有└(┐卍^q^)卍 

附赠翻译


I hate my work, but I'm in control
我憎恨我做的事,可我仍在掌控之中

I'm fearless now, but it cost my soul
我不再畏惧了,但以灵魂为代价

Save yourselves, the moon is full
别费力气了,满月已至

Under its power, gravitational pull
在它的力量下,万物皆被吸引

Blood red lips, they shake like leaves
血红的嘴唇,它们抖得像树叶

You're flesh and blood, but what's underneath?
你是血肉之躯,但在那之下呢?

Don't turn out the lights
别关灯

Kiss yourself goodnight cause there's a killer
跟自己道晚安吧,因为那个杀手

And he's coming after you
正在接近你

Kiss yourself goodnight, tonight
跟自己道晚安吧,就在今夜

Cause there's a killer and he's coming after you
因为那个杀手正在接近你

It's alright to scream
尖叫吧,没关系

I'm screaming too,
我也在尖叫

Why'd you think I do these things I do?
你觉得我为什么会做这些事呢?

For shadows haunted me like ghosts,
因为阴影像鬼魂一样缠着我

So I became what I feared the most
所以我成了我所畏惧之人

I conduct fear like electricity
我引导着恐惧,就像引导电流

A man made monstrosity
一个人造的怪物

Don't turn out the lights
别关灯

Kiss yourself goodnight cause there's a killer
跟自己道晚安吧,因为那个杀手

And he's coming after you
正在接近你

Kiss yourself goodnight, tonight
跟自己道晚安吧,就在今夜

Cause there's a killer and he's coming after you
因为那个杀手正在接近你

Oh oh, oh oh
Oh oh, oh oh

评论 ( 3 )
热度 ( 45 )
  1. 共4人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© Mandelbrot | Powered by LOFTER